"Humor" och musik

Nu har vi käkat lite middag och snart är det ponnyakuten. Men innan det går ett program som heter bulldogg som jag tror att jag ska se för att fördriva min tid lite. Jag har faktiskt inte pluggat, bus Emma. Det där med bus fattar inte ni riktigt för i våran familj idag har vi sagt de när jag sa att jag hade gått samma runda som igår ikväll fast åt andra hållet så sa mami "va busig du va" sen failade äggen till frukost så då blev det också "va busig du va". Lite familjhumor insikt fick ni där men de bjuder jag på så de e lugnt.
   
Nu när vädret börjar blir bättre tänker jag och Linnea prova att cykla till skolan i morgon. Det går så mycket fortare med cykel därför är det väldigt skönt att cykla tycker jag. Så hoppas att inga växlar eller något är paj efter att cyklen har stått under vintern. Men om man kommer iväg i tid så hinner man gå om något skulle hända. Ett litet "tips".
   
Jag har verkligen börja nörda Yohios låt, heartbreak hotel. Den är nog bäst. Men jag gillar Anton Ewalds låt också, den är väldigt skön. Sen state of dramas låt är ju också bra, samma så Robin Stjernberg. Därför går dem ganska mycket här hemma och min brorsa gillar också dem låtarna så det gör inget.
   
Jaja ha de gött så hörs vi senare.

Kommentarer
Kajsa säger:

Hej va gärna med i min "veckans grymmaste blogg".

2013-03-03 | 18:47:01
Bloggadress: http://spystina.blogg.se
Daniela säger:

Hej!
Allt bra?
Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

2013-03-03 | 19:50:05
Bloggadress: http://powerpony.blogg.se
Ebba säger:

Superfin blogg!
Jag har en ny design nu, vore jättekul om du ville kika in och säga vad du tycker! :)

Kram

2013-03-03 | 20:38:08
Bloggadress: http://northons.blogg.se/
Sanna & Josefine säger:

Super fin blogg! Bloglovin' byte? :)
Kraam

2013-03-03 | 21:51:12
Bloggadress: http://stallmuppisarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback