Tisdagkvälls babbel

Maria och Mindy är ju för sköna alltså. Mami kom hem sent ikväll och hade med sig två korgar. En har jag alla mian nagellack i och den blev proppfull, hehe. Då passade jag även på att stälal i ordning lite på min sminkhylla och ovan på min byrå som är mitt sminkbord. Ingte peciellt nytt men lite så att allt inte ligger överallt och ser ut som hej kom och hjälp mig. Ordning ska de va *punkt*
   
Jag har även kollat igen tyskan en sista gång nu ikväll. Hoppas hoppas verkligen att det går bra. Men det gör de säkert. Har man varit med på lektionerna ska man minst klara ett E tycker jag. Sen om man pluggar och engagerar sig mera får man högre betyg. 
   
Personligen gillar jag inte att plugga så där jätte mycket, men det ska göras. Målet är att gå ut nian med minst C i alla ämnen. Helst högre såklart men minst C i allt satsar jag på. Vad är erat mål för nian?
    
Okej klockan går och jag babblar om typ får tänka här, inget :P Så nu ska ingen behöva slösa tid på att läsa massa onödigt babbel som ingen igentligen inte bryr sig om skulle jag tro. Sov gott alla underbara läsare så hörs vi i morgon igen.
Btw vad tycker ni om iblderna jag fotade igår? Vart dem bra/fina/fula? Säg gärna vad ni tycker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback