Tisdags morgon

Jag har precis fört över bilder som jag fotade igår och lagt upp några åt er här som ni får se när jag är i stallet. Men det är inte alla för jag måste ju ha lite nya bilder att visa i olika inlägg sen också. Idag är det iaf veckans längsta skoldag men nu är sista lektionen rolig för vi håller på med en rolig uppgift just nu. 
    
I morgon behöver jag ha något inställt åt er så har ni förslag, lämna gärna dem. Jag vill skriva/visa något som ni läsare vill se och skulle gilla.
   
Snart ska jag iaf ta cykeln och cykla iväg till skolan. Jag var duktig och pluggade lite tyska nu på morgonen, jag borde få +poäng för det tycker jag :3 Men vi hörs som alla dagar under dagen.

Kommentarer
Smryttarna - Thea & Jennie säger:

Hej, vilken fin blogg! :)
Vi har just nu en liten mini tävling, den som först gissar rätt på vad det är på bilden får en länkning och presentation om sin blogg! Lycka till :)

Direkt länk: http://smryttarna.blogg.se/2013/march/har-fatt-ett-paket.html

2013-03-05 | 09:38:14
Bloggadress: http://smryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback