Fixat mig under morgonen...

... Med massa go musik i bakgrunden :) Grymt mysigt och skönt. Har inte riktigt bestämt vilka kläder jag ska ha, men jag slänger upp en bild sen när jag tagit på något. Idag i skolan är det en rätt lugn dag, speciellt nu när vi kollar på film i 2/5 lektioner :) 
Efter skolan går jag med Ebba och Linnea hem till Linnea. Vi ska baka cupcakes till ett projekt i median. VI lär ta en massa goa bilder, jag tar även med min kamera så vet jag att det iaf kommer några bilder :) Men jag måste vara hemma 18 till middagen, och sen ska jag och Mami åka iväg på ljusparty.
Hoppas ni får en bra start på veckan :) Btw Jag längtar tills jag kan rida Gordon, nu är han halt från och till :/ Jag skulle gärna rida och känna på han så här efter operationen. Och går det bra och Gordons ägare tycke det, så är vi ute och tävlar 12-13 Maj.
Finaste gubben <3 Av dem stora hästarna, annars måste jag säga att Richie är sötaste ponny gubben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback