Juste... Okej torsdagens ridpass få komma upp idag nu!

Först longerade jag jag Malwa ett tag i båda varven. Gick bra stundtals och stundtals race, hihi busponny! :P FIck film på det så när jag fått filmerna får ni se dem.
Aja en gick vi ut till travbanan, först skrittade jag lite lugnt. Gjorde även lite skänkelvikningar, ska verkligen göra det oftare! Behöver träna lite på att inte ta för mycket i handen, samtidigt som jag inte tappar kontakten. Men sen kom vi till stället på travbanan där bäcken går, då fjantade hon sig och tycke den var riktigt läskig. Inte rädd för ett stort farligt tåg, men en bäck eller blomma kan komma och äta upp henne tror hon. Sen efter det travade jag lite och hon gick superbra :) Hon busade inte, eller fjantade sig. Hon gick som en klocka, inga som helst problem. Sen skrittade jag av henne. Är nöjd med ridpasset, absolut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback