Kväll

Ikväll har det itne hänt mycket... Käkade pizza till middag, kollade Ponny Akuten. Sen har jag bara slappar framför datorn, kollar lite bloggar och kollar runt lite i TDB.
Har förvörigt ett "meeting" i dressyr, om man kan kalla det så. Det är en klubbtävling i dressyr, på lördagen och söndagen rids det program man är anmäld till. Sen läggs poängen ifrån lördagen och söndagen ihop och så är det prisutdelning på söndagen. Jag kallar det för meeting ni kan kalla de vad ni vill :) Jag ska anmäla mig, fast vilken häst/ponny jag ska tävla är inte säkert. Har ju en to die for häst (Gordon) som jag kan rida, sen finns ju Promie alltid <3 Så om jag inte tävlar Gordon har jag Promise.

Kommentarer
Desirée säger:

Ja lite grann kommer jag ha han :)

2012-04-01 | 21:32:46
Bloggadress: http://desireekristenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback