Träningsschema alá Emma

Måndag
Morgon:        50 situps
Efter skolan: Jogga/gå 4 varv
Kväll:           50 situps, springa 10 min på Wii
Tisdag
Morgon:  50 situps
Kväll:     50 situps + ev springa 10 min på Wii

Onsdag
Morgon:        50 situps
Efter skolan: jogga/gå 6 varv på lilla spåret (1,2 km) och springa på Wii
Kväll:           50 situps

Torsdag
Morgon: 50 situps
Kväll:    50 situps

Fredag
Morgon: 50 situps
Kväll:    50 situps

Lördag
Morgon:        50 situps
Eftermiddag: jogga/gå 4 varv på lilla spåret och springa 10 min på Wii
Kväll:           50 situps

Söndag
Morgon:        50 situps
Eftermiddag: jogga/gå 6 varv på lilla spåret och springa 20 min på Wii
Kväll:           50  situps

Sen cyklar jag till skolan och stallet...
Det är mitt tränignsschema som jag ska förska följa så gott det går, om det är dåligt väder så får det bli mycket på Wii och inget i spåret. Inte så kul att gå i spöregn osv... Jag skulel gärna gå 2 varv per dag, men jag har inte tid för det :( Det är läxor och stallet som kommer i vägen. Jag hoppas någon kanske följer detta, jag ska göra mitt bästa :) Man vill ju vara lite "fit" till sommaren, intesant? Glöm inte att sova ut, det behövs för kroppen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback