Älskar!

Älskar att ha äldre kusiner som man får kläder av. Fick med en kasse av min kusin idag, 3 favvo plagg bara utan att ens provat dem :) Det bästa är att jag har 2 kusiner som som städar hemma och ska komma över med skor och kläder, niiice :) Älska att få kläder, bara så där lixom :D Taaaaaaack bästa kusiner <333 Jätte mycket stickat nu till hästen, awsome! Så jäkla snyggt och mysigt med stickat, eller vad säger ni?
  
Men jag funderar på vad jag ska göra nu, några tips? Jag kanske kan försöka fixa rabattkoder till mina älskade läsare från mina underbara sposorer? låter de bra? <3 Love you, Horsemeup, Fringley, Happy plugs, Glamaholic, Frozza och bubbleroom.
 
Snart börjar iaf AFV, om 40 min nu när jag skriver detta. Som sagt kolla in de på kanal 5 lördag och söndag klockan 20-21. Älskar dem videosarna som e med där. 
Bara för att Siri sa de till mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback