Beny

Namn: Beny
Kön: Valack
Född: 2006
Färg: Skimmel
Ras: blandras imp Polen
Kategori: C
 
 
Beny är en jättegullig liten C-ponny som är ridlägerponny på Grällsta Ridcenter. Han hoppar som en gud, har steget i dressyren. Han är bästa ridlägerponnyn jag haft. Han har så otroligt mycket kvar att utveckla, vilket alla som rider honom hjälper honom med. Han är jättesnäll i hantering, han vilja dra till sin tjej om han får synd på henne när man leder honom. Beny är verkligen en snäll ponny som inte vill göra någon illa, men har har inte sån lst att stå stilla. Beny är en ponny jag verkligen vill hyra och utveckla så han blir en super duper ponny. Jag skulle sjukt gärna ha han hösten 2013, får se om mamma kan tänka sig de. För det är en ponny med myyycket kapacitet och jag tror att han kan komma riktigt långt med rätt ryttare och rätt träning.

Kommentarer
Julia We säger:

Bara en rättelse, han är en B-ponny och han är inte rolig nu när han står på ridskola! ;)

Svar: Grällsta har sagt och det står på hans presentation på deras sida att han är C-ponny ;) Men han är bäst ändå <3 <3
Emma

2012-11-19 | 19:22:44
Bloggadress: http://viponnytjejer.blogg.se
julia säger:

Hej! Vilken fin blogg du har och va fin Benny är. Jag ska till grällsta det här året men vilken vecka ska du åka? Skulle inte du vilja kolla min blogg och se vad du tycker om den? Jag skulle bli jätte glad! :)

2013-01-07 | 19:36:40
Bloggadress: http://ourponylife.blogg.se
Anonym säger:

Beny är B-ponny, det står fel på hemsidan :-)

2013-01-30 | 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback