Dagen idag

Idag gick de super bra i stallet, verkligen. Red Gordon lite i skritt på voltspår, lite skänkelvikningars oså. Gick super bra, jag travade även 3 varv i höger varv och 3 varv i vänster varv. Han kändes väldigt fräsch tycker jag, första varvet hostade han lite med sen gick de superbra :) Äslkar den hästen <3 Sen fick han komma in och få sig ett gosigt täcke och ett bett i munnen då jag och Fanny tänkte gå ut och gå lite. Vi skulle försöka med att gå över en liten bro liknande grej, men det lät nog som att gå på en transport då han backade och hade sig. Jag provade att backa in han på den lite och då gick de bra, då nöjde jag mig. Jag snackade även med min tränare Johanna så jag vet vem jag ska ha i morgon och vad vi ska göra. Det gjorde mig så J**la taggad, vi ska göra typ samma sak som förra gången fast med bommar och sen skulle vi avancera övningen. Tror detta kommer bli grymt! Jag trivs verkligen med min grupp och min tränare, dem bästa <3 Sen ryckte jag Promises man då den va sjukt lång, tycker de blev riktigt bra fktiskt. Ska ev finslipa lite i morgon om det behövs... 
  
I morron ska jag cykla ifrån gatan 08.15 då jag vill hinna fixa finaste innan ridningen och sen kunna gå och jobba ett tag innan det är dags att rida. Jag kommer även bara att gå med Gordon då de massa nya små ponnysar som kan va skitbusiga och jag vil gärna inte åka av eller nått. 
  
Men nu ska jag fixa med inställda tills i morgon och kanske någon till söndag, om jag inte hinner/orkar för söndag så fixar jag det i morgon. Och så ska jag nog plugga lite i morgon, läxförhör, läxförhör, prov, läxförhör... Det gäller att ligga i nu vet ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback