Dagen idag

Gaah, jag e arg! Jag vaknade av mig själv klockan 8... Jag ville ju sova länge idag, men de tyckte inte min hjärna. Iaf så ser de ut att bli soligt och fint idag så jag går nog ut och lägger mig i solen efter lunch. Idag ska jag även baka hästgodis, sånna som Ida Woxlin gjorde.  Det är nog det som är planen idag, kanske hittar på något med nån kompis. Sen ska jag försöka gå med mami ut till Hälla för att shoppa lite nu innan skolan börjar, Fanny jag e avis på dig 13-15 veckors sommarlov <3
   
 
Okej inläggen blir inte så roliga nu under sommaren känner jag, hoppas ni har förståelse och orkar vänta 4 dagar till. För när skolan börjar kommer det bli bättre inlägg, med mer insperation, bilder, längre inlägg. Ja det kommer bara bli mycket bättre :)
- Hur söt får man bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback