Det är svårt en gång ännu svårare gång två

Det är hårt att lämna allt och alla på Grällsta, en gång. I bilen längtar man redan till nästa sommar och efter sin ponny nått sjukt. Kan inte riktigt förstå att vi tog steget och åkte tillbaka till allt de vi saknar, nu kommer det blir ännu hårdare att åka hem :( Nu när vi pussat "våra" ponnysar, gett dem en sista godis, kramat dem en sista gång. För detta år, för 2013 kommer vi kunna pussa dem och krama dem.
 
 
Har man inte vart på ett sånt ställe och fått sån uplevelse förstår man inte hur mycket man tillbaka, hur mycket man saknar allt och alla. Grällsta är ett fantastiskt ställe, snälla leader, stora hagar, bra banor, mysiga stugor, snälla och awesome hästar & ponnys. Det är ett ställe jag verkligen rekommenderar om du ska åka på ridläger.
Det är ett ställe jag ska sommarjobba på, troligen även åka på flera ridläger till där.
Jag har iaf tur att jag får se min prins igen <3 Slänga mig runt hans hals, pussa hans fina lilla rosa mule, gråta i hans man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback