En vecka kvar

Nu är det en vecka kvar, dags att sammanfatta sommarlovet... Men nu är det bara att ge gärnet sista veckan, det är ju sista veckan som "fri".
 
 
Vi har vaktat Gucci, papi har köpt 2 nya snygga bilar, papi har köpt mina favorit utemöbler, varit på Grällsta, shoppat med mami i Stockholm, varit i stugan, varit i Vänersborg, shoppat lite mer, vaktat Gucci (igen), Varit på "nattbio" med brudarna, sovit hos Linnea, hälsat på på Grällsta, börjat sammarbeta med ett företag.
 
Jag har haft en awesome sommar, har ni haft en bra sommar? Min sommar har varit väldigt bra tycker jag :) Det enda jag saknat är att rida, men jag ska ju som sagt börja rida på fredag. Sen blire full rulle rida varje vecka, flera gånger i veckan. Saknat att rida ridskolehäst som tusan.
 
Jag tycker faktiskt det ska bli rätt roligt att börja skolan igen, inte för att börja skolan men utan att få tillbaka vardagen och träffa kompisarna, men mest är det nog faktiskt för att få tillbaka datorn ;) Men de ska verkligen bli skönt att få tillbaka vardagen, alla rutiner, alla tider ja allt blir bättre då tycker jag iaf. Sen ska vi även vara hundvakt åt Smilla helgen efter första skolveckan, har verkligen saknat henne det lilla busfröet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback