Frågestundssvar, del 1

1. Hur lång är du? 150
2. saknar du oss? Jaa, saknar alla från Grällsta <3
3. vilken ledare på grc gillade du mest? Lisa och Emma
4. ska du till grc nästa år? Är lite kluven i frågan. Beror på, men vill sjukt gärna
5. isåfall, vilken ledare vill du ha då? Lisa och eller Emma
6. vilken är din favoritblogg? Linn Olsson, Linn Strelin
7. vad heter alla dina bloggar du haft? LÄNKA! EmmaMalwa.bloggplatsen.se och mylifeasmeemma.devote.se, naaj jag orkar inte länka.
8. hur många läsare har du per dag på din blogg? Olika men över 35
9. hur kom du på bloggnamnet "emmascrazylife"? Bra fråga, vet inte faktiskt det bara kom typ.
10. Vad har du för slags telefon? Jag har en Samung S3370e eller nått sånt  
11. Vilken är din favoritlåt? Euphoria - Loreen, Call me maybe - Carly Rae Jepsen
12. Vilken är din favoritmat? Husmanskost eller kina/asiatiskt
13. Vilken talangjakt är du nöjdast med på grällsta? Detta året lätt
14. Vilken talangjakts låt iår va bäst?varför? Blå, vet inte den hade väldigt bra text. Och alla började gårta för man insåg att det var slt och att man skulle hem i morron <3
15. Vem saknar du mest från Blåa gruppen?(du måste svara en ärligt på alla frågor) Emma T
16. Vem saknar du mest från rosa gruppen? Evve tror jag
17. Vem saknar du mest från röda gruppen? Gabbi och Disa
18. Vem saknar du mest från Din grupp? Sannie
19. Tycker du att susanne är en bra ridlärare? Red aldrig för henne så svårt att säga
20. Vad heter du i mellannamn? Vet ine om jag ska skriva ut det, tyvärr :(
21. Skriv vad du tycker om min blogg! www.norasandberg.blogg.se. Den e awesome! <3 En av mina favvos
22. Tycker du själv att din blogg är intressant? Ofta, inte alltid om jag inte har nåra bloggideer
23. Blev du nöjd med din bild till collaget? Ja
24. Vilken bh-storlek har du? 75 A/B
25. Är du oskuld? Jaa, för uuung
26. Vilken grupp hade du helst velat rida i om du inte fick rida i gröna gruppen på grc? Rosa tror jag
27. Vad är det bästa med grällsta? Allt, det är sjukt mysigt snäll ponnys/hästar
28. Vilken skostorlek har du? 38
29. Hur mycket väger du? 49, liite mycket jag vet
30. Vad fick dig att åka till grällsta första gången? Det verkade som ett roligt och bra ställe så då tänkte jag och min komis att det är lika bra att testa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback