Galet kul med tjejerna

Först kom vi hem hit efter skolan och käkade lite. Sen stack vi ut och sprang lite "intervaller". Vi blev lite trötta efter ett tag så då drog vi till skolgården för att köra lite styrka. Sen snackade vi en massa tjejsnack och så.
 
Men jag har iaf en grym träningvärk från ridningen, då vi haft sommar uppehåll och jag har knappt ridit efter Grällsta. Och det kändes när vi sprang, menmen vi sa att vi skulle springa så då gjorde vi de. Det känns iaf bra att ha tränat lite inför beeptestet och mer ska de bli! Nejmen då kan man unna sig lite extra tid vid datorn osv när man tränat lite :) 
   
Nu blev jag träningssugen så 200 situps, plankan och 100 armhävningar på tur ;) Kommer nog ersätta den gamla träningsvärken med ny träningsvärk...
Följer ni mej på Twitter? Iaf om ni gör de följer jag er tillbaka

Kommentarer
ida säger:

Hej! Fin blogg :) Bloglovinbyte? ;)
Besök gärna min blogg :D
Har just nu en frågestund ;)

2012-08-27 | 19:22:25
Bloggadress: http://idanordin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback