Gammal klassiker + svar till Ida

Nu har jag precis fått in en skål med glass till mitt rum och sen har Linnea sagt att en rolig serie börjat gått i precis. Så jag sätter på ett avsnitt av kompisar på nätet som serien heter och käkar glass, myyyyys kväll enligt mig ;) Sen måste jag fixa fram kläderna för i morgon, phtotshoot = fin outfit juee. Jag och Malwa kommer bli rosa <3 Det är våran finaste färg, ljusblått är även gulligt. Ska även lägga till lite kontakter i min mobil, woopa <3
 
Sen kollar jag även om vill hitta på något i helgen då jag kan göra vad jag vill (det gillas), ska se om nån har lust att komma eller så. Får se hur de blir, men ni lär få reda på det ;)
 
SVAR TILL IDA:  Jag lyssnade igenom hela låten nu och de va tyvärr bara början som va sån som passade till filmen så det blev lite fail.
 
ÄLSKAR stallet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback