Good morning

Jag har ingen som helst fantasi till rubriker som ni kanske ser... Men jag vet inte vad jag ska skriva som rubrik till sånna här inlägg. Men iaf så är det en chill dag i skolan, utom att vi ska ut och springa det blöta spåret i regn. Hoppas det slutar regna så man kan cykla till stallet, annars får de blir bussen. 
  
Skulle ju skrivit dem där deppshitsen igår, men jag orkade inte. Så jag får lov att göra dem + inställda ikväll, ni vill ju ha uppdatering ;) Men ni kan gärna komma med förslag om det är något ni vill läsa om <3
   
Nu kurrar min mage lite för mycket, vilken betyder frulletime. Så jag får väl pallra mig till köket och fixa frulle. Sen idag kommer dagens outfit. Jag lovar er det, och detta kommer jag hålla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback