Guten morgen

Inatt sov jag väldigt bra, utom att Gucci kom och slickade på mig.  Snart ska vi iaf iväg till affären och fixa lunch till mig och Erik då vi ska till min morbror och där ska dem äta surströmming, vet inte om de e gått såå då fixar vi backup till oss :) Blir nog asgoa grillspätt från ICA med en liten pastasallad till, lätt, snabbt gott perfekt lunch.  Men innan det så är det OS-hoppning som jag MÅSTE se! Älskar att titta på ridsport på TV/datorn, ännu bättre när man myser med en hund i sängen när man gör de :)
   
Det ser även ut att bli hyfsat väder idag :) Hoppas att det inte regnar för då blir det så tråkigt och allt blir blött. Ne nu ska jag kolla lite bloggar och hemsidor. Sen ska jag ju kora vinnaren också, jag gör det snaaaart. Så ni får hålla utkik, inom 2 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback