Hello rain + lite tävlingssnack

Det har regnat hela morgonen, hatar regn på dagen. På natten fine, men inte på dagarna för  då ska de va fint väder. Jag åker nog inte till stallet idag, det är nog ganska säkert. Men får se om Linnea kommer och om vi sticker ut och letar svamp i skogen.
  
Iaf så han jag ut med Smilla efter en rejäl skur, jag har inget emot regn men Smilla har sånt lång päls så hon blir sjukt blöt och tar en väldig tid att torka. 
  
Nu ska jag iaf kolla datum på tävlingarna och se om jag ska anmäla mig, men de tror jag ;) Hoppning på finaste ridskoleponnyn, sen dressyr på finaste dressyrhästen <3 Love that, 2 perfekta hästar för 2 olika saker :) Jag lägger nog ut datumen här, så om ni är på rocklunda eller så får ni gärna komma och fota/filma <3 Jag lägger upp bilderna här, de lovar jag <3
Denna gång rider vi för vinst, fast att vi troligen debuterar Lätt B:1. Sen rider vi också för vinst i hoppningen på Promise ;)

Kommentarer
emmy säger:

ska du hoppa Promise? är det klubbtävling då va? För visst är han b-ponny? :)

2012-08-27 | 21:36:34
Bloggadress: http://emsyzz.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback