Hemma igen!! :)

Saknat meeeej? nej jag drev!
 
 
Har precis duschat iaf, och så skrubbade jag med med en sån där skrubbsvamp typ (?) Så nu känner jag mig inte lika ofräsch längre...  Det blev nog riktigt bra bilder idag iaf :) Jag lägger upp dem här sen när jag får dem.
 
De va även sjkt nice att träffa Alice och Tilda igen, skratta lite och så. Har verkligen saknat dem <333 Sen började de regna när vi skulle hem :( Och jag kom precis under tak innan det började spöööööö regna, tur de.
Drog på mig min förstora nya grällstatröja och sen ett par jeans till, enkelt och rätt snyggt.
  
 
Men nu kommer nog mami snart så då sticker vi iväg och har lite fredagstjej shopping, eller aa vi ska köpa lite saker som jag ska ha i skolan. Får se om nått mer får följa med hem ;) Lägger upp de sen när jag kommer hem, ska ju även fixa nått inställt till i morgon då jag först ska till stallet, sen ska jag på namngivningskalas. Så jag får fixa några inställda så ni får uppdatering ;) Önskemål om något speiellt?

Kommentarer
amanda säger:

Kolla gärna in min blogg, http://goldponies.blogg.se
Uppdaterar bland annat om inridningen utav min ungponny och vardagen med min hafflinger! :)

2012-08-17 | 17:56:34
Lisa säger:

''Drog på mig min förstöra nya grällstatröja''?
Drog du på dig din förstöra grällstatröja? hur menar du med de? ;D

2012-08-18 | 11:09:53
Bloggadress: http://gulblarosett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback