I can´t hold it back any longer

Ingen kan förstå hur mycket jag saknar fina fina Beny. Det blir inte bättre av att jag tänker på att 30:e Juni 2012  var kanske sista gången på hans lilla, underbara, smala rygg :( Okej, nu ska jag inte gråta, jag ska skriva!
 
 
Men iaf så insåg jag i år hur mycket den där C-ponnyn betyder för mig. Han har sån enorm plats i mitt hjätra så ni vet inte vad. Han är bara bäst så är det, även om jag bara ser han 1 vecka varje år. längtar till nästa sommar då ska jag äntligen få träffa han igen <3 Även om jag inte får rida han nå mer, så jag fortfarande pussa och krama han, det är något som ingen människa kan ta ifrån mig! <3 Men jag vill inte växa ur dig fina fina C-ponny, jag vill hoppa en sista gång, rida ut en sista gång, jag vill bada en sista gång, jag vill rida barbacka en sista gång. Och hoppas att det blir så. Det finns säkert sjukt många andra bra ponnys på Grällsta, men jag vill inte ha nån annan, jag vill ha Beny. Vi ska allt visa dem att vi kan prestera 110%, hela tiden. Vi ska nå stjärnorna, det ska vi <3  Även om inte alla tycker att vi är så bra så är vi det, för ingen kan slå oss. Vi är dem oövervinnerliga <3 Du kommer alltid vara mn älskade ridlägerhäst, det är något som INGEN kan ta ifrån oss <3 Tittar på diplomen och blir tårögd, för du e såå fin. Det skulle inte sitta fel med ett tredje på oss. Beny är underbarast, men han e också en liten bebis född 2006 så han har mycket kvar att lära. Vilket är väldigt roligt, det betyder att han har mycket att utveckla och jag mycket att lära. The best C-pony in the big world <3 Jag skulle göra vad som helst för att få ta hem finaste under hösten/vinern/våren, men nån annan glad tjej har turen att ha honom hemma, avvis på henne <3 Nu hoppas jag bara att godingen har det bra och äter sig riktigt fet till nästa sommar/gång vi ses <3
I love you litle pony, over the moon and back again <3 I hope you love me too, beacuse I can´t stop looking at you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback