Ledsen för tråkiga inlägg idag + ridpass

Jag ursäktar verkligen inläggen idag! Inget har väl varit speciellt roligt? Inte enlit mig iaf och de ber jag verkligen om ursäkt för. Men vissa dagar blir det bara så :( Jag hade gärna slängt in ett riktigt jäkla bra deepshit, men jag har just nu inget ämne som talar till mig något extra "de där måste jag skriva om" som kommer ibland:( Har ni nått bra ämne kom gärna med förslag på det ämnet så kan jag fixa ihop ett deepshit om de :) De e alltid riktigt roligt och att skriva ett låååångt inlägg. Nu vet ni lite mer om mig också, sådär på köpet ;) Fast inte en cykel denna gång (min tråkiga humor, mina vänner fattar iaf <33)
  
I morgon händer nog inget speciellt. Linnea kanske kommer förbi en sväng, vet inte det än. Sen kanske jag åker till stallet och kollar när Lisa rider, får se hur de blir med de också. Men jag ska iaf med mami ut i skogen och plocka svamp (om vi hittar någon) och då hänger ju Smilla så klart med.
Idag va finaste pärlan super duktig, fast hon fick jobba på ordentligt. Under framridningen gick de super och hon lyssnade väldigt bra på mig idag, när vi red fram red jag rätt mycket på volter och hon kändes väldigt "följsam". Sen red vi nån typ "bana" när man skulle ställa i båda varven och lite sånt där mjukgörande. Det var även en hel del övergångar. Svårt att förklara men jag e supernöjd, även om min lilla ponny blev trött och började protestera i slutet. När hon protesterar och man ska ställa henne så böjer hon nacken åt sidan så jag vet inte vad, lite dryg ponny då. Bättre ridskoleponny finns inte, hon e bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback