Lite design fix

Har fixat lite på desigen, vad tycks? Själv är jag rätt nöd med utseendet på min blogg nu :) Bloglovin ikon, läs mer om mig och hästarna, länkarna e snygga, headern är snygg, bakgrundsfärgen e snygg. Så här kommer jag vilja ha ett bra tag nu :)
  
 
Snart kommer Guccis ägare och hämtar henne, lite tråkigt men ändå skönt. Fast vi vet att hon snart kommer tillbaka :) Sen när hon åkt så ska vi sticka till fotbollsplan och kolla när Erik har Match och jag smiter nog in i stallet en sväng. Måste ju hälsa på betestjockisarna, om dem nu är så tjocka ;) Ska bli sjukt roligt att komma igång och rida igen och att sätta igång Gordon. Snor nog med kameran så lite bilder kommer nog när jag kommer hem.
 
Men jag fixar något inställt åt er <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback