Myser nu

Sista kvällen med Smilla, idag har hon blivit bada/avspolad 2 gånger då hon har så lång päls som blir lerig och grusig. Men hon har inget emot att ta ett bad, inte heller att bli blåst med hårtork (klart vi inte blåser på samma ställe, vi rör den HELA tiden). 
  
Men nu ska jag hitta nån serie att sätta mig och kolla på med min stora kopp te jah gjorde nyss. Jag skriver ett inlägg om den roliga nyheten i morgon, lite nyfikna ska ni allt få vara ;) Bara för att jag e jag lixom (hehe) <3
  
NEJ i morgon börjar dem vanliga lektionerna :( VILL INTE, rädda mig någon. Nejdå jag ska satsa på 8:an som även sägs vara den hårdaste årskursen, men jag taggar ändå. Och helt nöjd blir jag när vaktmästaren fixar en hylla till mitt skåp ;) 
  
Sen taggar vi konfirmation brudar, right? Den 14:e Maj tror jag de va att vi skulle konfirmera oss ;) Men först är det typ en torsdagsgrupp. Då ska vi även åka iväg till Finnåker och Rättvik, tur att dem klaffar perfekt med tävlingarna. Så jag kan va med på dressyrtävlingarna, hopptävlingarna, Finnåkerturen och turen till Rättvik, de kallar jag tur :D 
Snygg sommardress :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback