Ni e bäääst

Igår slog ni besöksrekordet på denna blogg, awesome :) Sen blir ni bättre och bättre på att kommentera, hoppas verkligen det håller i sig <333 Ni e bara bäääst <3
 
Men jag hoppas ni orkar vänta 3 dagar till för på måndag kommer ju skolan och så ingång och då får jag mer insperation till inlägg och så. Inte bara "nu sticker jag till en kompis" "ut och sola" osv.
 
Men idag är inte solen framme så man kan sola, eller jo den tittar fram då och då. Men inget sola väder :( Fast jag blir glad bara det inte regnar. Fast sol vill man ju ha när man ska sola, menmen. då får de väl bli dator, lite TV, chatta med nån, kanske sätta sig och läsa? jaja får se vad som händer...
 
 
Men ska jag ha ridkläder, byxdress eller shorts och linne idag när jag rider och blir fotad?  och ska han vara knoppad eller inte? Ni väljer helt själva ;)

Kommentarer
Lisa säger:

BYXDRESS!

2012-08-17 | 11:11:13
Bloggadress: http://gulblarosett.blogg.se/
alice säger:

jag tycker byxdress och att han ska vara knoppad ;)

2012-08-17 | 11:18:53
Bloggadress: http://phridaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback