Rubriker, vad ska man skriva?

Jadu jag hatar rubriker, så nu vet ni de också ;) Vi åkte ju och ställde ut min stallåda då passade jag på att hoppa in i stalle och pussa på Promise och även på Gordon och Prancer. På vägen hem stannde vi till på ICA för att köpa middag och då hittade jag nån REA korg med lite gott och blandat i, saker till skolan. Men jag lägger upp allt som köps till skolan i ett och samma inlägg om nån dag...   
    
 
Sen i morgon ska jag ju sköta Gordon och han ska nu startas upp igen efter sommaren. Tilda och Linn skulle komma och fota, jippie :) Så då kommer det komma nya bilder på mig och Gordon. Vet dock inte om jag ska ha ridkläder eller om jag ska ha byxdress? Vad tycker ni, kommentera erat svar ;)

Kommentarer
lisa säger:

Men de va väl bara tilda som skulle med? de va ju därför jag inte kunde följa med? :(

Svar: Kom du också då <3
Emma

2012-08-16 | 22:12:17
Bloggadress: http://gulblarosett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback