tele med bästa

Snackar med Linnea i telefon, so niice. Saknat att snacka med henne under sommaren <3
  
Men idag hos Malwa gick det super bra, hon är så snäll när man inte kräver något utav henne. För vi hade int riktigt tid att rida ett riktigt pass så de fick bli lite trav på travbanan sen travade jag med mitt kusinbarn framför mig i sadeln. Han är faktiskt  riktigt duktigför att inte vara så stor :) Nu lär han tjata på sim mamma att dem ska åka ut snart igen och då hänger jag självklart på.
 
 
Sen frågade jag mami om den där hästen och snart så verkar det som att jag ska åka och provarida honom :) Han är väldigt fin, vad jag sett på bilder iaf :) och så låter de som om han skulle kunna passa mig. Ännu bätte är att man åker förbi Malwa på vägen dit så då kommer jag nog kunna rida finaste Malwson också, oftare än jag gör nu :D <3 Happy x 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback