The planes for the day

Idag äre stallet som gäller. Gordon ska skrittas, ryktas, betas snyggt skivet jag vet, hans box ska mockas. Ja ni kanske fattar att det är han som ska skötas idag? hehe men iaf... Sen på eftermiddagen är det namngivningskalas för min kusin Ida. Förhoppningsvis kommer det några vi inte träffat på typ 4 år, och vi är släkt med dem. Lite dålig stil av oss tycker jag, menmen man hinner inte allt tyvärr.
 
Iaf så hoppas jag även på att jag får Alices och Tildas bilder snart :) Tror dem kommer bli sååå fina och bra, så fort jag får dem slänger jag upp dem här åt er <33
 
Men ni har väl inte glömt frågestunden? :) Ju fler frågor, ju roligare blire. Kanske även ber nån läsa upp frågorna så svarar jag? Får se, skulle ni vilja de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback