Tömma kameran

Nu är det hög tid att tömma kameran och ladda batteriet då den ska med ikväll och sen ska den ju följa med till Grällsta i morgon. Ska ge den till min kusin så kanske hon kan fota och filma lite :) Idag kommer det bli ett dressyrpass och jag ska sträva efter att hon ska va mjuk i båda sidor och sen att hon ska lyssna bra på mina hjälper. Tänkte rida lite på volter, bak och framdelsvändningar, skänkelvikningar. Kanske även nån öppna och nån sluta om hon känns mjuk och att hon gjorde dem andra övningarna bra.
 
Men innan jag tömmer kameran så hoppar jag in i duschen, lite fräsch vill man ju vara även om man bara ska till stallet. Jag ska även kolla om det är nån ridsport i OS idag, det är alltid roligt att kolla på hästar tycker jag.
 
Jag längtar sjukt mycket till i eftermiddag, de va ju ett tag sen senast. Saknar henne som tusan. Hoppas att solen kommer fram för jag vill kunna rida ut på sommren, ridhus är till för vintern. Det ska också bli väldigt roligt att se Eitis lilla föl igen, jag ska fota han lite också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback