Vad ska man göra så här på kvällskvsiten?

Vad ska man göra när man har trkigt så här på kvällen? Iaf så planerar jag Linnea och Tess en tjejkväll nästnästa helg, får se hur de blir med de ;) Men utom de gör jag inget alls och har dö tråkigt... Vad ska jag göra? Kan jag gå och lägga mig gör att jag har tråkigt? Om jag skulle ta hand om alla kläer som ligger på min säng kanske, så jag kan sova i den inatt ;) Så får de bli nu innan jag går och lägger mig.
     
VIll skriva deepshit elelr så men som sagt inget ämne har dykt upp. Iaf så ksa jaf börja kolla lite hur jag ska "inreda" om mitt rum lite. I morron har jag planer på att köpa 2 saker som kommer bli snygga i mitt rum tror jag :) Sen ska jag göra en glittrig ram med massor av pärlor osv, det kommer bli sååå snyggt. Längtar tills allt e klart och jag kan visa er :) I morron blire nog en ganska stor kasse från panduro som följer med hem, om jag hittar de jag ska köpa vill säga. Eller aa inte så stor kanske menmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback