Vinnarna

Malwa: Jag tror att Malwa är ganska lagom slö och pigg och busig. Bockar ibland men oftast snäll <3 Och väldigt sööööt :)
  
Gordon tror jag är åt det lite slöare hållet,man måste ha benen där hela tiden och hålla om. Blir lite uttråkad ibland men när han får uppgifter så utför han dem väl och är snäll och lugn i alla situationer. Blir piggare och gladare utomhus.
   
 
  
Ni får väla på en gästblogg, eller länk i ett inlägg + i menyn <3
 
Vinnaren av Malwa beskrivningen är Alice, du kan mejla/höra av dig.
Vinnaren av Gordon beskrivningen är Moa, du kan också mejla/höra av dig.

Kommentarer
moaaa säger:

välj du! :)
mig spelar ingen roll,antingen sätter du in en länk eller så ber du mig gästbloggaa :)

2012-08-04 | 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback