YEY

Kom in och smörjde in mig med hudkräm, så brännan ska hålla längre. Och då såg jag att på 45 min (på rygg och sen 45 min på mage) har jag fått en rätt fräsch bränna :) Om vädret håller i sig ska jag fortsätta i morgon, bli ännu snyggare. Så nu när jag varit ute ett bra tag så ska jag nog ta och fixa lite keso och vindruvor, mumma <3 Sen hade mami köpt jättegoda plommon som jag ska ta också. Vet dock inte vad jag ska kolla på medans jag käkar de... Tror att de får bli ett avsnitt av kompisar på nätet, älskade serie hehe.
 
 
JUSTE jag måste ladda upp bilderna fårn igår, jag gör de när jag fått lite mat i magen. Fick en sjukt fin bild på Promise, även en väldigt fin på grodis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback