2013

Nu börjar det närma sig ett nytt år, 2013. Med en massa nya möjligheter! Ta vara på det nya året och gör det bästa av situationen. Detta under är något som bara tiden kan utvisa och det nya året. De kommer kännas rätt ballt att fylla 15 och att börja 9:an. Du utvecklas och ändras, varje vecka, varje dag, varje timme, varje sekund. 
   
     
Jag gillar:
* Att jag fyller 15
* Att jag ska till Grällsta
* Att jag förhoppningsvis åker till SIHS
* Att jag börjar 9:an, jisses var har tiden tagit vägen?
    
Jag gillar inte:
* Att jag måste sluta rida Malwa lika ofta
* Att jag troligen måste ta farväl av min fina Beny då jag blitt för stor
* Att jag kanske kanske kanske, vilket jag inte vill... Får ta farväl av min egna bebo, Fiffi<3
    
Kanske, kanske inte?
* Kommer jag ha startat i en dressyrtävling utanför klubben?
* Kanske har en ny häst kommit in i mitt liv?
* Vi äger en hund?
* Kanske har jag "rensat" ut bland mina vänner och skaffat nya?
* Kanske har bloggen bytt bloggportal?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback