Året 2012

Januari:
Började året i stugan med familjen. Var ute i snön och busade med släktingar och bygge saker ja massa sånt mys.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Februari:
I slutet av Februari startades denna blogg. Jag och Malwa firade 1 år tillsammans <3 Hade en photoshoot ute i snön och hon va skiiiit pigg så jag åkte av.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mars:
Då opererade jag örat. Var alltså hemma och hade karantän. Därav massa simspelande och hemma arbete. Firade 1års dag med Gordon och 2 årsdag med Prancer <3
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
April:
Var i stugan över påsk. Vi hade Smilla hemma ett tag
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maj:
Satt ute i shorts i början av Maj! Sjukt varmt va de. Vi va på grönan på min brorsas födelsedag.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Juni:
Sommarlov!! Vi vaktade Gucci och köpte mina favvo utemöbler + att jag åkte till GRÄLLSTA :D Grym månad med andra ord. Älskade Grällsta med dåligt väder :'( Därför vart de inte så många bilder mer än i stallet. Vi satt typ bara inne i våra stugor och höll oss undan regnet.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Juli:
Sommarlov! :D Jag och mami var i stockholm och shoppade. Var ute med Linn på betet och red Chocolate Suprise hoppade även lite. Rolig ponny de där asså. Sen lite efter åkte jag ut till betet med TildaDå åkte vi till Vänersborg. Gick på museum, badade, fikade och hade massa go familjetid
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Augusti:
Hade en photoshoot i byxdress på Gorgon med Tilda och Alice som fotografer. Åkte oxå på återbesök till Grällsta och pussade på min äslkade Bebis Beny Bus <3 Sen va de slut på sommarlovet och skolan börja igen, tröök
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
September: 
Hade speelover night med Tess och Linnea, riktigt jäkla mysigt hade vi. Älska att ha lite väntid tillsammans med goa vänner som står en nära <3 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oktober:
Då var det tävlingens månad. Hoppade 3 rundor och red 2 dressyrrundor. Tyvärr blev det ingen roset. Men i dressyren kom jag på 3:e plats men fick ingen roset ändå :/ Fyllde 14 år och då hade vi Gucci hemma hos oss
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
November:
Red sista passt bästa grymma underbara Johanna barbacka och åkte av busiga lilla Promise. Anmälde mig till mitt älskade Grällsta
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
December:
Stockholm amazing international horse show!! :D Nu har vi Gucci igen ett tag. Kommer att få tandställning och så är det julafton och nyårsafton. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback