Asså serri detta med rubriker

Rubriker ska vara en lockande grej så att man vill läsa inlägget. Lyckas jag med några sånna, hehe nja inte direkt. Menmen ni är nog vana med det vid detta laget :P 
     
I morgon blir det tyvärr inge stall för mig då jag det är julspel som konfagruppen ska se på. Därav inställd träff på torsdag. Vilekt är rätt skönt att få en långledig eftermiddag. Tyvärr kommer den gå åt till massa tråkigt plugg :/ Då vi har ett stort biologiprov på 25 som våran lärare täntke att vi skulle lära oss på 1 vecka... Då vet jag vad jag har att göra onsdag och torsdag kväll denna vecka jippie! Sen massa tyska till onsdag, åhh lovelife. 
     
Ne vi börjar tidigt i morgon så det är väl bäst att jag går och lägger mig så att jag orkar upp i kylan. Vi hörs!
Alices goa shettis Phrida :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback