Avatar

Har käkat lite godis och ostbricka, mumma. Men nu tittar jag på avatar, bara slutet kvar nu. Den är ganska bra tycker jag. 
  
Nån dag sen i veckan ska troligen jag och mami gå på bio, troligen Hobbit. Hoppas de, lite mami och emi mys. Ibland är de skönt me lite tjejtid för oss själva. 
   
I morgon är de iaf nyårsafton. Alltså är det 2013 om 25h, helt sjukt. Året har gått fort, eller kanske inte? Men iaf så ska de bli spännande med ett nytt år, nya tag, nya mål och nya möjligheter. Själv satsar jag på ett grymt år 2013, gör ni?
   
Ne nu börjar de igen... Jag ska iag säga natti natti så hörs vi i morgon. Då har jag svarat på 2 frågor i 2 inställda inlägg. Eller en this or that och ett frågesvar.
Malwa, våren 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback