Baka baka mycke pepparkaka

Har precis bakat massor av pepparkakor och fikat lite med lussebullar och dem nybakade pepparkakorna tillsammans med lite glugg, myss. De e så mycket gott som finns på julen, lussebullar, pepparkakor, knäck, skumtomtar, massa hemmabakat godis och massa mer. Me like
      
Hörde även att vi typ ska pynta våran gran nu, mysss på de me! Nu börjar det kännans att julen är på väg, 8 dagar kvar (om man räknar med idag). Har börjat slagit in julklappar redan nu. Sen i morgon efter skolan måste jag baka lite kakor åt min älskade bebos i stallet. Dem vill ju också ha lite julgottis, inte bara vi människor. 
   
I morgon ska vi även åka och bada det första vi gör på morronen. De flesta tjejer vägrar bada, p.g.a tjejers personliga orsak. Tycker synd om dem, lyckligt lottad som får min efter att vi badat. I morgon ska inte datorn med till skolan så räkna inte med världsgrym uppdatering under dagen.
   
Nu ska jag förbereda inför i morgon och stoppa ner duschgrejer och sånt som man ska ha efter att ha badat på ett badhus.
- Saknar mitt långaaaa hår. Jag vill inte klippa av mitt hår så kort igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback