Bla bla bla...

Nu har jag målat lösnaglarna så dem är fina till nyår. Blev fransk manikyr fast med glitter, de nya som jag fick på julafton. De blev väldigt snyggt. Ni kan få se sen när jag har fått på mig dem. Jag tänker dock itne sätta på min dem redan. De gör jag nog på fredag. 
   
Jag blev iaf grymt glad när jag tittade på facebook och såg att Hööks har 30% på valfri produkt, endast idag :D Sjukt bra. Hoppas att vi ska åka snart :) Jag vill shoppaaaaaaaaa. Som vanligt får ni se vad som följer med hem. Om ni nu absolut inte vill se, då får ni kommentera ;) Men alla älskar ävl att se på shoppning? Jag gör iaf. De e nog en av de roligaste sakerna att se på på en blogg. 
   
Nu har jag skiiiit tråkigt i väntan på att vi ska åka. Har ni nå tips på bloggar eller saker att göra?
Jag är galet taggad till hoppningen efter lovet. Anna våran nya tränare för ett tag sa hur jag kunde göra. Jag red och hade Promise med mig, jag bestämde avsprångspungter. Precis så är det jag ska rida. De ska jag verkligen ta åt mig. Älska att känna utveckling på mig själv. Men man blir ju bättre och bättre. De är även bra att rida för lika tränare, de ser olika saker. Som de som Anna såg, tänkte nog inte Johanna på. Eller som saker Johanna tänker på, men inte Anna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback