Chillig dag

Har precis käkat lite mat. Jag bloggar för det mesta när jag äter eller precis efter att jag ätit. Eller aa inte när jag bloggar vid 10, 14, 16 men ni fattar ändå :P Fast nyss fixade jag även min kompsi design, den blev väldigt fin :)
   
Jag var iaf i stallet. Jag skötte iaf om mina 2 bebos <3 Mockade extra fint åt dem idag oxå. Sen fick grodis sig en promenix och 1 h i hagen. Lite mys för en gammalgubbe. Sen borstade jag Promise lite också medans grodis var i hagen och jag hade mockat klart. Sen fodare jag, för första gången helt själv. Har bara gjort de med höpåsar då har jag fodrat själv, men inte med hö ur en kärra. Men det gick bra, alla hästar verkade nöjda. Och de va ungefär så som Lina brukar fodra tror jag.
  
Men nu ska jag kolla runt på lite bloggar, kommentera era! Sen ska jag käka lite efterrätt, ostkaka. Sen måste jag duscha. Aja hörs snart 
 

Kommentarer
Agnes säger:

Du kan gärna kolla min :) agnesahlgren.blogg.se

2012-12-11 | 22:14:23
Bloggadress: http://agnesahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback