Dagen

Jisses vilken kö de va! Helt sjukt, men vad gör man inte för att få shoppa? :) Iaf så har ni ju sett i inlägget under vad som följde med hem. Älskar älskar älskar stövlarna, sjukt sköna och sjukt snygga. Även onepiecen är grymt skönt. Ett stort tips! 
     
Längtar till jag får rida i mina nya stövlar. De e alltid roligt att inviga saker. Speciellt ridsaker, dem e nog roligast av allt. Ska rida med stigbyglarna på Gordon, även på Beny under Grällsta. Jag har börja få lite ont när jag trampar ner och många som haft så säger att dem här stigbyglarna hjälper. Så de ska jag pröva och se om de hjälper. Dock har dem haft ont i knäna men ben som ben, i min värld ^^
   
På vägen hem från Erikslund köpte vi me oss lite donkenkäk, onyttig vecka.nu. Vet inte hur mycket skräpmat/godis/läsk jag har fått i mig på denna vecka. Men de e ju bara jul en gång om året så då får man väl unna sig lite onyttigheter och träna som f*n sen :)
     
Nu sitter jag iaf i min one piece och myser lite framför sims. Haha min älskade vän i tråkighetens nöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback