Dagen idag

Idag har ni ju fått massa inställda. Har ni tyckt om dem? 
   
Tror iaf att alla har fått julklappar idag :) Själv älskar jag mina. Jag kommer att publicera dem i morgon. Då jag inte ville göra de nu. Utan jag ville blogga live, med text. 
    
Vi har iaf varit hos min kusin och firat jul där. De va mys och jag fick massa roliga paket :) Som ni som sagt får se i morgon. Vi kollade ju såklart på kalle och käkade massa julmat också. När jag kom hem fixade jag med julklapparna sen nu har jag precis kollat klart på Breaking dawn part 2. Den va bra, tycker jag. 
   
I morgon tänker jag sova ut och ta en sovmorgon. Önska mig lycka till me de. De kommer aldrig gå, jag kan inte sova länge. Men försöka går ju alltid. Även om jag nyss druckit cola så jag lär ju va riktigt hyper men de e ju bara julafton en gång om året så lite YOLO får man ju leva med, right?
    
Aja jag vet inte vad jag ska komma med nu? Hoppas att alla har haft en underbar julafton. Vi hörs igen i morgon, natti natti.
- Jag och bebo innan jag skulle rida till hagen för sista gången 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback