Dagen

Var ju i stallet idag, konstigt? Där skrittade jag iaf Gordon då han va halt, som jag trodde. Men de gick bra. De va dock kallt så de blev en ganska kort tur. Sen gick jag in och fixade honom + släppte i hagen. Efter de va jag med Tilda, Sara och Daniella i privat ett tag. Snackade om allt möjligt och jag hjälpte dem lite. Men efter ett tag gick jag och mockade sen hämtade jag hästis i hagen. Han kom in och fick sin mat. Idag blev mina bebos bortskämda. Körde min minijulafton redan idag, kännde för lite mys med bebosarna <3 Jag tror att de uppskattade de. Jag träffade även mina goa vänner Alice och Vilma. Love life some days <3
   
I morron är de hoppning på Promise, i hennes nya sadel. Den är brun, vilket rör till de med träns och martingal :/ Men men huvudsaken är att utrustningen är bra. Ser iaf fram emot att rida i morron. De ska bli kul att skutta lite som avslutning på detta år <3 
    
Nu har jag fixat inställda tills i morgon, med bra uppdateringen. Men ska fixa ett till som ni kan få önska? Juste de blir ju ingen morgondag :/ Jorden har ju 4 timmar på sig att gå under här i Sverige om iv inte redan lever i himlen ;) Ahhh jag e trött. Aja bloggar snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback