Dan före dopparedan

I morron äre julafotn, mysss. Ska väcka mami och papi med kaffe och bulle på sängen. Mys va de ja. Sen öppna paketen som våran fina fina hustomte áka mami kommer och lämnar i våra julstrumpor. Sen blire kolla julkalendern, mys de mee. Runt lunch åker vi till Sussie och firar tsm med dem, mys de me. En hel dag med massa mys, me like. Jag har varit grymt duktig och fixat inställda åt er som har tid att läsa min blogg i morgon :) Julklapparna kommer att visas för er, de vet ni. 
   
Denna jul kommer bli mysig tycker jag :) Tycker synd om goa "lilla" Lowa som blev översprungen/mosad av en häst idag. Hoppas verkligen verkligen att hon mår bra <3 
Så fin jag känner mig nu asså. Men jag vill ha lite halvlockit hår i morgon så då blev de 2 inbakade flätor sprayade med vatten typ 1084683 ggr och sen nå annan spray. Inspo from NellieB.
    
Sov sött, vi hörs i morgon på julaftonsmorgon <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback