De tar sig

Nu tar de sig, statstiken ökar, samarbete inlett, ny blogg fixas troligen i morgon då jag fått pröva programet nu ikväll. Jag gillade de nya programet skarpt och kommer börja blogga där. Och där kommer jag vara fast nu, kommer aldrig byta igen. Hoppas jag iaf. Jo skulle väl va om jag fick flytta till horsespot kanske men annars, nej. Men de e roligt med lite byte. Från lite sånna här vardagsbloggportaler så byter jag från och med denna vecka upp mig till en hästbloggportal. Hoppas verkligen att alla ni hittar dit :) 
    
Aja nu ska denna hyper tjej gå och försöka sova. Har hänt massa bra idag :D Shopping, samarbete, lekt i nya bloggens verktyg. Lyckad dag enlit mig. Men nu ska jag sova så att det blir en morgondag. Sov gott alla ni grymma läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback