Detta vet ni inte om mig!

* Jag sjunger/ pratar när jag är själv. När jag går ensam gör jag det hela tiden och så kommer det någon så blir det skitpinsamt.
     
* Ibland när jag bloggar kan ett inlägg så i typ 1-3 timmar innan jag publicerar/lägger det som inställt. Jag är ganska seg med sånt. 
   
* När jag fotar min outfit, tar jag 75011 bilder. Kollar på dem och inser ofta att den första är bäst. Inte alltid blire så men ofta.
   
* Jag har ganska kort stubin, inte bra. Jag kan bli arg väldigt lätt men är de som tur bara i kanske 10-30 minuter sen släpper de och jag inser att de va sjukt onödigt att bli arg.
   
* När jag videobloggar det gör jag alltid 2 klipp som är 5 sekunder, blir alltid så. Sen failar jag mitt i den riktiga videon men orkar itne göra en ny så den får oftast komma upp ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback