En helt vanlig tidigt lördagsmorgon

Jag var uppe lite väl sent igår med tanke på att jag ska rida nu på morgonen. Som det ser ut heter våran nya tränare Anna, om ni ville veta :P Taggad är jag iaf, för jag kommer ju sitta på bebo <3
    
Alice hittade iaf det nya, bilderna på hästarna, på mig under min presentation och sedan har jag gjort färgen i designen mörkare (de sa hon dock inte). Jag älskar att fixa lite nyt här på blogen då och då. Jag har tänkt försöka fota lite bilder ute i snön. Dels för att jag vill fota men också för att jag vill ha lite nya bilder att visa för er. Samma gamla vanliga är ju skittråkigt, håller ni inte med? Det är därför det kan bli egopics på mig ibland.
    
Nej nu måste jag käka frulle, kolla på julkalendern och väcka mami så att hon kan skjutsa mig till stallet, i tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback