Er önskan är min lag

Ni har önskat sminktour, roomtour och stalltour så de ska jag fixa åt er. Stall ska jag kolla om jag kan göra i morgon, beror på om det är många där eller inte. Båda lektionsstalen kanske inte filmas... Får se helt enkelt... Roomtour och sminktour kan jag nog också filma i morgon. De ska iaf göras och läggas upp snart, lovar. De står till och med uppskrivet så de ska inte glömmas bort. Hoppas att ni ser fram emot videosarna :) 
       
Jag kollade inte på nån film nu heller utan de blev lite bloggläsning sen hundpromenix och det sista avsnittet av SOS västkust. Om de va intressant för er älsklingar att läsa ;) 
   
Jag har tyvärr inte så mycket mer att komma med för stunden. Inte nå jättegrymma idéer på långa inlägg eller speciellt känslosamma inlägg. Men sånna peroder tror jag tyvärr att alla bloggare har ibland? Även om man vill eller inte, tänker på de eller inte. Fast jag fick just en idé till ett inlägg som kanske kan bli bra. Ni får läsa de i morron, lovar. 
   
Jag lovar mycket och för det mesta håller jag vad lovat... Gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback