Fix inför julen

Har klätt granen nu ikväll, slagit in massa julklappar. 2 till mina vänner, 2 till mina föräldrar, 2 till två goa kusiner, 1 till Fiffi sen ska det slås in till mina bebos i stallet. Men för att kakorna inte ska bli dåliga så får de bli på fredag och då får dem kakorna. Samma med Gordon, hans slår jag in på lördag morgon så får Lina öppna de på söndag/måndag. Jag ksa ju även slå in till min brorsa, men det görs på söndag kväll. Allt för att han ska få längta efter att klämma på sitt paket. 
   
Jag och mami tog en promenix med Gucci så på vägen hem mötte vi Lukas, hennes blivande fästman. Dem busade och lekte ett tag och tyckte de va jätteroligt. Men klockan blev mycket så då fick vi gå in. De märks att hundrar tycker om att leka med andra hundar. Det är inte samma sak för dem att leka med en människa och en hund. Hund och hund är bäst, sen hund och människa :)
   
Aja klockan rinner iväg så jag måste lägga mig. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback