Förlåt mig, jag kan förklara

Jag är sjukt ledsen för denna dåliga bloggdag. Inga roliga inlägg, ingen bra uppdatering, inga bra bilder. Jag är verkligen ledsen för detta och hoppas att ni har lite förståelse för att man som bloggare behöver få ha lite familjetid då och då. 
      
Vi var ju på adventsfika hos min kusin. Där va ungefär halva släkten. Morbror med fru och barn, moster med man, kusin med man och sen min familj. Riktigt mysigt hade vi de. Vi skrattade åt goa lilla Ida som precis fyllt 2 år, stora tjejen där :) Hon e så himmla gullig och pratglad. Vi dansade och hade det väldigt roligt, utom att jag slog i huvudet när jag skulle slänga mig ner på golvet för att börja asgarva. Hehe väldigt viktig information känner jag men jag måste ju ha någon förklaring till denna dåliga dag.
   
Längtar tills på torsdag, går i skolan 30 minuter. Har inga som helst planer för den dagen. Hittar kanske på något med Ebba och Linnea? Kanske rider? Kanske är hemma? Ja vem vet, de är ju 4 dagar kvar så mycket kan hända.
     
Nu eftersom att vi har Gucci hemma så får jag prioritera lite annorlunda på mina mornar. Även göra om mitt morgonschema lite. Blir endast datorn när jag ska blogga åt er och käka frulle, inge annat som de brukar bli. Sen blire en promenix med Gucci och sen kan jag gå till skolan. Får se i morgon hur min plan går. Eftersom att jag går till skolan måste jag gå tidigare. Okej ni ska inte behöva ta del av min tråkiga planering, förlåt mig. 
     
Just nu skulle jag vilja ha lite insperation till bra och läsvärda inlägg? Isf får ni mer än gärna kommentera dem så fixar jag det åt er.

Kommentarer
Carolina - Beridare på stall Assla säger:

Så söt vovve :)

2012-12-10 | 15:05:33
Bloggadress: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback