Frågor och svar

Linneas frågor:
Vad för dator bloggar du ifrån? En vit Macbook
Favorittröja? Min marinlbåa Sälen tjocktröja eller linne från H&M
Vad vill du jobba med i framtiden? Stylist skulle va kul men annars i nån rolig butik tror jag
I vilket program gör du din design? Pixlr.com eller photoshop
Dittt högsta betyg? På ett prov, A
Ditt lägsta betyg? På ett prov, E tror jag kanske att jag fått annars C
Roligaste ämnet i skolan? Matte eller tyska
     
Tildes fråga:
Hur länge har du varit medryttare på Malwa? 2 år i den 2:a Februari
    
Jossans fråga:
Vad är ditt bästa tips om man ska utöka sitt hästinresse från att bara rida på ridskola? Att rida olika hästar, även om man tycker om snabba hästar så ska man rida mindre snabba hästar ibland. Så kan man köra på ett tag. Sen kan man rida sin favvo så ofta man kan. Då brukar de oftast bli att ens intresse ökar, mitt gjorde iaf. Du kan även be din tränare/ridlärare om bra råd. Känner man en utveckling blir det också mycket roligare med allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback